שמאל, חקיין, "סכנה לתת לו את תיק הביטחון" • התגובות לנאום גנץ

איתי גדסי 3 Comment on שמאל, חקיין, "סכנה לתת לו את תיק הביטחון" • התגובות לנאום גנץ
גנץ ובוגי הערב צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המערכת הפוליטית סוערת לאחר נאומו הערב (שלישי) של בני גנץ יו"ר מפלגת 'חוסן לישראל'. מפלגת הליכוד מיהרה להוציא תגובה לדברי גנץ: "כל מכבסת המילים של גנץ, שקיבל היום חיבוק ענק מהתקשורת, לא תסווה את העובדה שהוא איש שמאל. מי שאומר שהוא לא שמאל ולא ימין – הוא שמאל".

עוד הוסיפו בליכוד: "מיד לאחר הבחירות גנץ יתאחד עם לפיד ויתר מפלגות השמאל – ויקים ממשלת שמאל. התרגיל השחוק של השמאל להדביק גנרל בראש רשימה כדי להפיל ממשלת ימין – לא יעבוד הפעם על המחנה הלאומי".

בהמשך לתגובה לנאום גנץ, אומרים בחוסן לישראל לנתניהו: "תודה על 10 שנים. אנחנו ממשיכים מכאן".

השרה מירי רגב הגיבה לנאום ואמרה: "גנץ ניסה לחקות את נתניהו. עכשיו אני מבינה למה לקח לו שבועיים לשתוק הוא היה צריך להתאמן".

יו"ר ש"ס שר הפנים אריה דרעי: "בני גנץ, אחרי שבועות של שתיקה, הבשורה שלך לעם ישראל היא נישואים אזרחיים וכותל רפורמי? תחבורה ציבורית בשבת?

לא, בני. זו לא הדרך לאיחוד העם אלא לפירודו. אל תפרום את הרקמה העדינה המחברת אותנו כעם. אל תיגע במסורת ישראל. ש״ס. יהדות לפני הכל.

שר החינוך ויו"ר הימין החדש הגיב לגנץ: "גנץ מדבר מאוד יפה, אבל חלש מאוד במעשים.  בכל המבחנים בהם הוא עמד – הפקרת צד״ל ביציאה מלבנון, הפקרת מדחת יוסף, שחרור 1,000 מחבלים, מחדל מבצע צוק איתן – הוא היסס וגמגם. הוא איש טוב אבל הוא מאוד מאוד חלש".

עוד הוסיף: "החיבור שלו ושל בוגי הוא חיבור של אדריכלי התיקו. זו תפיסה שאומרת שאנחנו לא מנסים לנצח אלא רק לצאת בשלום. גנץ הוא איש שמאל מובהק בתפיסותיו. שמאל זה שמאל זה שמאל. הוא דיבר על סינואר אבל הוא הבנאדם שהכתיר את סינואר. זו סכנה לתת לו את תיק הביטחון או אחריות ביטחונית על ישראל".

.

יו״ר התנועה ציפי לבני בירכה על נאומו של גנץ: "מברכת את גנץ על דבריו. אין ספק שהמדינה קודמת לנו והשאלה החשובה היא איזה ישראל נשאיר אחרינו – האם זו תהיה מדינה עם הרוח הרעה שנתניהו ושותפיו השרו עליה או מדינה ברוח מגילת העצמאות, עם רוב יהודי ועם שוויון. על זה אני והתנועה בראשותי נאבקים כל השנים האחרונות. המבחן האמיתי לפנינו – איך כל אחד מאיתנו יפעל כדי להשיב את ישראל למסלול".

תגובת 'כולנו' לדברים של בני גנץ: חיכינו, ציפינו, כססנו ציפורניים, ואז זה הגיע 20,000 מילים יהירות, מתנשאות ומנותקות 0 תכניות, 0 רעיונות, 0 פתרונות, המסקנה ברורה – 0 באכפתיות…רק כחלון – היחיד שאכפת לו".

יו״ר התנועה ציפי לבני: ״מברכת את גנץ על דבריו. אין ספק שהמדינה קודמת לנו והשאלה החשובה היא איזה ישראל נשאיר אחרינו – האם זו תהיה מדינה עם הרוח הרעה שנתניהו ושותפיו השרו עליה או מדינה ברוח מגילת העצמאות, עם רוב יהודי ועם שוויון. על זה אני והתנועה בראשותי נאבקים כל השנים האחרונות. המבחן האמיתי לפנינו – איך כל אחד מאיתנו יפעל כדי להשיב את ישראל למסלול".

 



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    בוגי הקטנוני, חכה חכה…. גם הוא ישליך אותך לכלבים…